20.19........15....10.......5....0

Yavaş yavaş, usul usul düşün...
Kimsenin bir yere gitmediğini..
Kimsenin kaçmadığını, kaybolmadığını...
Eğer sen istersen kaybolacaklarını,
Yanında da olsalar yok olacaklarını...
Söyle...
Bana duymak istediklerini söyle...
Biriktir..
Hepsini cam kavanoza koy ve karıştır...
Bırak sonra yere,
Dağılsınlar...
Bir o yana bir bu yana...
Gözlerini kapat...
Elini aralarına daldır ve denk geleni çek...
Onu bana göster ve duymak istediğini duy...
Kelimeler yetmez...
Al, hisset...
Dokun ve şehvete gel...
Bir yere gittiği yok sen yerinden kıpırdamadığın sürece...
Zamana ihtiyacımız yok...
Zaten bize ait o...
Sana dair olan bana ait...
Bana dair olanı sen seç...
Anlık hisler gözle görülmeyecek kadar gerçekçi...
Gerçeğe dokun...
Leşini çıkar durma...
Pantolonunu ilikle bebeğim,
Hadi dışarı çıkalım...
Hayat bir parti değil midir,
Havamızı atalım...
Dünya benim,
Benim eserim...
Repliklere ihtiyacım yok,
İçimdekileri döküyorum...
Bilinçaltım özgür,
Özgürlüğü hissediyorum..
İliklerin çekiliyor...
Ve ben şevke geliyorum...
Ordayım...
Sabit kal,
Anlık değil...
Ebedi benliğimi al,
Al Senin olsun...!

Hiç yorum yok: