Kağıt - Kalem

Evet farkedildiği üzere başlık bulmakta epey zorlanıyorum..zaten kimin umurunda? baksana ben bile salmışım. o derece artık. BUYUK HARFLE YAZARKEN SAĞ SERÇE PARMAĞIMI SHIFT'TE  TUTARAK AYNI HIZDA YAZABİLECEK KADAR YETENEKLIYIM.

neyse konumuza dönelim. Öncelik vermek istediğim ve bazen hassas olduğum konularda hep suskun tavırlarım boy gösteriyor bu sıralar. yeni yeni türedi erbabına tıkadığım..

yakındığım doğru, mesela; sevgilimden hiç romantik veya duygusal cümleler alamıyorum. ondan aldığım en duygusal cümle ''seni seviyorum'' un dışına hiç çıkmadı. sevgilimin bu eksiklerimi hiç bir zaman karşılamayacak gibi duruşu ayrı bir blog başlığı. ee evet sevgilim bunu okuyorsan lütfen kızma bana. sadece bir köşede öylece kalması için yazıyorum. içimden yazmak değil göstermek geçtiği için yazıyorum.

bazı bazı kişilik bölünmeleri yaşıyorum. en çokta evde tek başıma kaldığım zamanlar oluyor. hesaplar sorgulamalar uuv yanılmalar... (doğru kelime olmayabilir)

bu sıralar kızdığım bazı şeylerden biri de hayatta istediğim hiçbir şeye ulaşamıyor olmam. elimden gelmiyor olması. çabamın enerjimin olmadığını düşünüyor olmam. bazı saçmalıklar işte. ne çok isterim, sevgilimin göğsüne başımı dayayıp ilham verici konuşmasını dinlemeyi. veya beni ne kadar çok sevdiği. di mi sevgili sevgilim? uzun uzun göstermek geliyor içimden. kimse kimseye deli gibi aşık değil. aslında yaşadığım ilişkinin bir adı olsaydı ne olurdu merak ediyorum. aslında ben en çok hangi modda olduğumu ve kendimi merak ediyorum. en çok neden en
çoklarımın bu kadar çok olduğunu merak ediyorum.
kendimi bulma çabalarımın sonuçsuzluğu içinde çırpınırken bu çırpınışlarımın kimseyi ilgilendirmediği gerçeğiyle savaşmaktan nefret ediyorum. asılsız doğrularınızı kıçınıza sokarken görmek istediğim bakış açısı için yer açmanızı istiyorum.
ergenleşerek olgunlaşmak istiyorum. hırs içinde mikserlenmiş nefretlerinizi görmek istiyorum. bol tuzlu. ve yazımı iyi gecelerle bitiriyorum sikikler.     

1 yorum:

damla çikolata dedi ki...

düz kadın en sevdiğimizdir. çok yaşa