Duruşma

 Acı çekiyorum ve tam da böyle bir aşk istiyorum, aynen bu şekil

Evet, yine ve yeniden olduğu gibi başlıklarımın içinde yığılıp kalıyorum. ne olmuş yani? hiç mi olmadı bundan sana?
---senin hiç inşaata topun kaçtı mı---
- hayır ben hiç asansörde kalmadım.
1az daha zorlarsak aynı havanın içinde olacağız.

Uzun zamandır ilk defa kendime zarar vermek istedim. Bu durumu görmesini istemediğim kişinin karşısında kendimi fiziken yaralayıp ona ne kadar mutsuz olduğumu bu yolla ''göstermeye'' çalıştım. Yanlış tercihlerin en büyük deneyimcisi olarak yine ve yeniden.

Duygularım yavaşladıkça problemin kaynağı olmak üzüyor en çokta. ''dünyanım merkezinde olmaya çalışan adam kontrolle beni ele geçirmeye ve üzerindeki koruyucu kollayıcı ''erkek'' güdülerini benim üzerimde göstermeye çalışması beni hissizleştirip istemediği bir helin'i karşına alıp sonrada ''neden'' demesi'' bu dünyanım merkezi olamaz! ben böyle bir merkez istediğime emin değilim.
benim istediğim merkez ne peki?? (o kadar ilerleyebilseydim kendime terapist danışması yaftasını yapıştırırdım, bu da başka bir yazı konusu.mjks) 
bu da üzüyor  tabi ama yozlaşmış bir ilişkiyi katlanabilir kılan tek şey aşk olabilir. 2000 işik yılı uzaklıktaki bir histen bahsediyorsun akıllı bıdık seni.. yine ateşim çıktı. bu sefer uyumak istemiyorum. kafam ağrıyor gözlerim ağırlaştı. zaten kimse ilgilenmiyor diye yazıyorum. olurda biri okursa diye de imla kurallarına  dikkat ediyorum farkındaysan. taam mı? neyse saat 5 oldu neredeyse.. kafam dağıtmak istiyorum diye diye gerçekten dağıttım. (;
















Mut

Hiç yorum yok: